Corona maatregelen

Hoortzo is geopend echter gaan dingen iets anders i.v.m. Corona

Hoortest, aanpassing, proef, bijstellen:
Hoortest, aanpassing van hoortoestellen, controle en bijstellen van hoortoestellen vindt enkel op afspraak plaats. Indien u geen afspraak heeft en toch naar de winkel komt, maken wij voor u aan de balie nieuwe afspraak. Dit geldt ook voor het maken van zwemdopjes en gehoorbescherming. Ook vragen wij u er rekening mee te houden dat wij slechts 1 persoon tegelijk in de ruimte bij de balie mogen ontvangen. Dit voor uw en onze veiligheid. Wanneer er al iemand in de winkel is, vragen wij u even buiten de winkel te wachten tot de persoon voor u de winkel heeft verlaten. In onze winkel en dus ook onze wachtruimte is het verplicht een mondkapje te dragen gedurende het gehele bezoek. Deze hebben wij voor u beschikbaar.

In de aanpaskamer hebben wij een plexiglas scherm hangen. Ook hier is het verplicht een mondkapje te dragen gedurende het gehele bezoek. Deze hebben wij voor u beschikbaar. Na afloop van de afspraak zal de kamer worden gedesinfecteerd en worden alle voorwerpen die gebruikt zijn tijdens uw behandeling in een speciale UV-box gesteriliseerd.

Batterijen en andere artikelen aanschaffen:
U kunt alleen op afspraak bij ons in de winkel terecht voor het aanschaffen van batterijen, schoonmaakproducten of andere artikelen. In onze winkel is het dragen van een mondkapje gedurende het gehele bezoek verplicht. Ook vragen wij u er rekening mee te houden dat wij slechts 1 persoon tegelijk in de ruimte bij de balie mogen ontvangen. Dit voor uw en onze veiligheid. Wanneer er al iemand in de winkel is, vragen wij u even buiten de winkel te wachten tot de persoon voor u de winkel heeft verlaten. Voor uw en onze veiligheid dragen wij handschoenen en een mondkapje en is er een plexiglas scherm bij de balie geplaatst. U kunt bij ons contactloos pinnen.

Reparaties, storingen en reinigen:
Bij reparaties en storingen aan uw hoortoestel of het reinigen van uw hoortoestel kunt u het hoortoestel bij ons afgeven. U kunt het hoortoestel dan na een half uur later weer komen afhalen. We zullen beoordelen of we de storing meteen kunnen verhelpen. Indien de storing niet meteen verholpen kan worden, sturen wij het toestel naar de fabrikant en nemen wij contact op met u als het retour is ontvangen. Ook hiervoor dient u voorafgaand aan uw bezoek een afspraak te maken, zodat wij het aantal mensen dat onze winkel wil bezoeken kunnen regelen, zodat niemand lang buiten hoeft te wachten. Gedurende het bezoek is het dragen van een mondkapje verplicht.

Kom alleen als u gezond bent:
Als laatste willen wij u vriendelijk doch dringend verzoeken alleen naar de winkel te komen indien u gezond bent. Kom zoveel mogelijk alleen. Bent u niet helemaal in orde, hoest u of heeft u verhoging of andere klachten, dan vragen wij u om thuis te blijven. Heeft u batterijen of andere artikelen nodig of heeft u een storing aan uw hoortoestel, neem dan telefonisch contact met ons op, zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken. Batterijen kunnen wij bijvoorbeeld ook naar u opsturen of langsbrengen.
Houdt u er alstublieft rekening mee, dat deze manier van werken een langere wachttijd zou kunnen geven. Daartegenover staat dat u op een zeer verantwoorde wijze de kwaliteit en zorg krijgt die u van ons gewend bent. Dat Hoortzo vinden wij.
Indien u vragen heeft kunt u altijd bellen. Spreek eventueel ons antwoordapparaat in. Wij bellen u altijd terug.